jueves, 5 de marzo de 2015

CARTA D'AMOR.

Febrer, 2015


ESTIMAT ____:

Avui es la primera vegada que escric una carta, i t'ho va dedicar a tu.

Nomes pensar en tu somriure tímid es dibuixa en el meu rostre. Potser la teva forma de ser tendre amb mi es el que més m’agrada des del moment en que et vaig conèixer. I si ho penso bé ets una persona amb caràcter seriosa, suposo que això es el que més m’atrau de tu.

En començar a escriure aquesta carta no sabia que escriure, perquè simplement no sortien paraules per descriure el que sento per tu.
Sempre agrairé el que em protegeixis tinguis cura de la meva (encara que hi ha vegades en que t’excedeixes), també t’agraeixo per ser aquesta personeta que viu en mi, el dia a dia.

No voldria que arribessis a llegir això, perquè seria molt vergonyós per a mi.
Nomes posteármelo en la ment, m’imagino a tu somrient-me... Però no arribes a dir-me les paraules que tant desitja que em diguis.



‘’JO TAMBÉ T’ESTIMO’’

No hay comentarios.:

Publicar un comentario